#Webshop, Webáruház készítés
Webáruház készítés
Ha megvannak a termékek, amit értékesíteni szeretne, továbbá megismerte a konkurenciát, és elkészült az üzleti terv, akkor következhet a webáruház készítése.
Profit termelő
Online WebShop készítés!
Az online értékesítés alappillére egy webáruház, ami nagyban támogatja az offline boltok értékesítését, de akár önálló üzletág is lehet a cég életében. Hiszen itt sokkal nagyobb piacra tehetünk szert az internet adta lehetőségek kihasználásával.
Ha kisebb webshopot szeretnél maximum pár száz termékkel, akkor ajánljuk neked a WordPress keretrendszer webshop motorját, a WooCommerce-t. Ez egy egyszerű motor, bonyolultabb dolgokhoz személyre szabott megoldásokat javasolunk. Ám hozzá kell tennünk, hogy a legtöbb vállalkozás igényeit teljesen kielégíti.
Részletes tájékoztatást ide kattintva olvashat!
A WooCommerce a legnépszerűbb e-kereskedelmi platform, amely rugalmasságának és felhasználóbarát felületének köszönhetően egyre nagyobb piaci részesedéssel rendelkezik. Könnyen integrálható és használható bármilyen méretű vállalkozás számára, a kis és a közép vállalkozásoktól egészen a nagyvállalatokig, mint a Harley Davidson, a New Balance és a Weber Grill.
Szánunk időt arra, hogy megismerjük vállalkozása igényeit és céljait egy sikeres e-kereskedelmi üzlet létrehozása érdekében.
a WooCommerce webshop készítés előnyeiről és hátrányairól részletes tájékoztatást ide kattintva olvashat!
Webshop készítés menete
Árképzés
Mennyibe kerül egy Webshop?
Mivel nincs két egyforma webáruház, ezért az árát is több tényező alakítja!
Egy webáruház ára az alábbiaktól függ:
☉ Egyedi grafikai tervezéssel készül-e, vagy sablonra épül?
☉ A weboldal tartalmi szövegét nekünk kell megírni vagy megkapjuk Öntől?
☉ Hány oldaltípusból áll az oldal? (ez azt jelenti, hogy más elrendezéssel készül el például a főoldal, a kapcsolat oldal, a szolgáltatás aloldal stb.)
☉ Milyen terjedelmű a szöveges tartalom, és mennyi videó, fotó kerül ki az oldalra?
☉ Készül-e hozzá adminisztrációs felület?
☉ Van-e igény a keresőoptimalizálásra, és az ezt segítő technikai beállításokra?
☉ Szükség van-e landing oldalra, vagy mivel nincsenek hirdetési kampányok, ez nem szükséges?
☉ Van-e egyéb funkció a honlapon (pl. események megjelenítése, időpontfoglalás, kapcsolati űrlap).?
Ingyenes konzultáció
Személyesen, telefonon vagy online kommunikációs felületen mérjük fel az Ön igényeit, majd átbeszéljük a lehetséges megoldásokat.